7 kwietnia 2014

Nowy blog, nowa historia!

Witajcie! 

Kochani moi! Po niecałych dwóch miesiącach gdybania, założyłam kolejnego bloga o Klaroline. :) Jest to zupełnie inna historia. Zwracam się do was z wieeelką prośbą. Blog jest w fazie budowy, ale fabuła już jest. Jeśli jesteście zainteresowani wpadnijcie by zobaczyć: FABUŁA NOWEGO BLOGA . Piszcie co sądzicie w komentarzach na tamtym blogu, lub tutaj. Jak wam wygodnie.  " Skąd pomysł na to opowiadanie? "
Otóż narodził się on na matematyce! :D Wiem, wiem głupie. Ale nie lubię matematyki, i w chwilach wolnych odpływam i rozmyślam o naszej ukochanej parze. Tak więc myślałam, myślałam i BAM! O to jest już spory kawałek napisany, edytowany przeze mnie. Jeśli chodzi o natchnienie i takie tam, to do tych spraw przyczyniło się opowiadanie 



W szczególności, jeśli chodzi o decyzje czy pisać to opowiadanie czy też nie wpłynęła scena opisana w bodajże rozdziale drugim. (link powyżej) pierwsze zbliżenie Klasa i Caroline. Spodobało mi się to i dlatego między innymi zaczęłam pisać. :)) Hm.. chyba to na tyle, zapraszam do czytania, komentowania, może i nawet obserwacji moich dwóch blogów? :D. Mogę jeszcze wam zdradzić, że założyłam bloga o Stelenie z pięęęęęęęęęęęęknym szablonem! POLECAM GRAPHICPOISON XD. Opowiadanie, na które nie mam kompletnie pomysłu ruszy w maju. No cóż, to ja się z wami żegnam, i informuje was że kolejny rozdział dodam jeszcze w tym tygodniu, ponieważ zmobilizowałam się i zaczęłam pisać już wczoraj (jest świetny, zwłaszcza sen!! :D) Cholera! Chlapie tym językiem i chlapie, jeszcze chwila i wam opowiem o czym jest kolejny rozdział ^^. Zaczynam rozpisywać się jak ArtisticSmile :O. Pozdrawiam Cię! :D.  Moich czytelników również pozdrawiam, życzę miłego kwietnia, tygodnia, dużo słońca, ciepełka, dobrych ocen w szkole, WSZYSTKIEGO! :D 



DO ZOBACZENIA NIEBAWEM! :)

1 komentarz:

  1. Byłabym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swoich nowych rozdziałach :P Zwłaszcza na tym blogu :) https://www.fanfiction.net/s/9832254/1/Propozycja .

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy