19 kwietnia 2014

Życzenia!


Kolorowych jajeczek, 
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim 
mokrego ubrania,
w dniu wielkiego lania!





Kilka słów ode mnie :)

Życzę wam wesołych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie. Zjedzenia duuużo czekoladowych jajek i innych smakołyków. :D Wszystkim blogerkom weny, świetnej pogody w lany poniedziałek ^^ Ja tam nawet nie zamierzam z domu wychodzić ale ok. Fajnego zajączka :3. Wszyyystkiego naaaj! 
Pozdrawiam! ;*
No i oczywiście śle całusy moim wiernym czytelnikom:

ArtisticSmile, Magneta, Syl wia, Daga25, Rud Zia, Elose, 

Dziękuje wam że jesteście, czytacie moje wypociny, komentujecie, wpieracie. Zwłaszcza ArtisticSmile, która próbuje podnieść moją samoocenę, za co z całego serca dziękuje!
;********************************

(nie zdziwcie się,  jak będziecie na każdym moim blogu czytać to samo XD)




2 komentarze:

  1. O raaany, dziękuję! <3 Znaczy za życzenia i w ogóle, haha. Jesteś jedną z najukochańszych osób, które poznałam. I awww. <3 Muszę ochłonąć, bo będę Tobie jojczeć i piszczeć, że jesteś słodka. Haha. xD
    Dzięki za miłe słowa, od tego w końcu jestem! <3 Samooceno, podnieś się! xD A teraz wierszyk z mojej strony (wybacz, że jest trochę przydługi, haha :/):
    Więc na tegoroczne święta Wielkanocy
    Życzę Tobie w pisaniu mocy
    I żebyś na twarzy zawsze uśmiech miała
    I przestań marudzić, boś jest wspaniała!
    Dobra, dobra, ja znam aha
    Beka, wiesz, że synonim do PRAWDA to AHA? xD
    Oki. A no i szczęścia, radości,
    W dążeniu do celu wytrwałości,
    Samych pięknych i cudownych miłości,
    W palach nie miej drętwości,
    Niech nikt Cię nie zezłości,
    Ktoś da jakieś słodkości,
    A potem, żeby nie było otyłości,
    Jedz danonki, będziesz miała zdrowe kości.
    Dobra, znowu się rozpisałam,
    Ale wszystkiego najlepszego życzyć Ci chciałam.
    Wybacz, że me wiersze są trochę nudne,
    Ale napisać wiersz… to trochę trudne!
    No nic, raz jeszcze wesołych świąt!
    Nie mogę znaleźć rymu, więc… NO. xD

    Pozdrawiam, życzę weny i pomysłów. <3
    we-have-immortality-tvd.blogspot.com

    PS. Nie zdziw się, że na wszystkich blogach będziesz czytać to samo. A no i wybacz za to, haha. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo spóźniona odpowiedź, ale dziękuję za życzenia i ja już nie będę życzyć najlepszego z okazji Świąt, ale życzę tak po prostu: weny, słońca, ludzkiej uprzejmości i najnajnajlepszego:)
    Magenta
    klaroline-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy