24 maja 2014

10000 wyświetleń!!!! DZIĘKUJE!

Jestem w .....szoku! :o Kochani, wczoraj dobiliśmy do dziesięciu tysięcy na blogu! Jeśli mam być szczera, to spodziewałam się na starcie 3,4 tysiące wyświetleń. A to dopiero w grudniu tego roku. Tak uważałam..A teraz? Mamy końcówkę maja tego roku, a tu co?! TYLE WYŚWIETLEŃ! :O Jestem w niebywałym szoku. Czuję się...zaszczycona, czy coś..  Nie spodziewałam się takiego sukcesu! Woah! Nie spodziewałam się nawet że ktoś to będzie czytać! Jestem mile zaskoczona, zszokowana, wniebowzięta,  i w ogóle :D. [Pisze masło maślane, wiem xD] Ale nie potrafię przelać tego co czuję! Jesteście kochani! KOOOCHAM WAS! <3 Z okazji takiej potężnej liczby wyświetleń, miałam opublikować małego Delenowca, którego pisałam z koleżanką na GG. Całkiem fajne jak na początek "kariery" Może nic szczególnego, ale świetnie się bawiłam pisząc to. Niestety, nie potrafię tego posklejać, nie wiem nawet jak. :// Może innym razem. Ale w zamian za to, SPECJALNIE DLA WAS, opublikuję prolog, na moim nowym blogu. Liczę że zasypiecie mnie komentarzami otuchy jak i sugestii, co robię źle, a co dobrze i takie tam pierdołki. :D. Nie powiem trudno się wczuć w niektóre "role", dlatego przepraszam z góry, jeśli was rozczaruje. :C Poprawie kilka rzeczy na tamtym blogu i o 20:00 lub wcześniej powinnam wrzucić wam link :) DO ZOBACZENIA I DZIĘKUJE! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy