7 marca 2014

Moje urodziny! - krótkie info :3

Witajcie Kochani!, 

Dzisiaj mamy 7 marca - czyli moje urodziny!! Więc popołudniu, pod wieczór postaram się dla was dodać rozdział 3 głównego opowiadania o Klaroline i może rozdział 3 "one-shot'u" :) Poza tym, dobiliśmy do 1065 wyświetleń!!! Chciałabym gorąco podziękować osobą, które pisały komentarze i czytają bloga. Dzięki nim mam motywację by wo gule wystawiać swoje bazgroły w internecie. Ale fakt, faktem że nie komentujecie! :( Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale nie zaniecham dodawania kolejnych rozdziałów, czy opowiadań, ponieważ chcę żeby ktoś je ujrzał (nawet, jeśli nie komentuje) Ale proszę was o komentowanie, o podanie pomysłu, o konstruktywną krytykę (ale nie na temat ortografii i interpunkcji) Bo to na prawdę motywuję! Możecie pod tą notką podawać swoje blogi. Chętnie poczytam :) Skomentuję, zaobserwuje, coś za coś. Cóż... Dodam kilka gifów, kilka piosenek, jakieś urodzinowe gify (XD) Nie wiem, pierwszy raz obchodzę urodziny na blogu :3.






















2 komentarze:

  1. Hej:)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu:)
    Ostrzegam, że staję się właśnie stałą bywalczynią u Cb:)
    Magenta
    klaroline-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, to jeszcze raz ja :>
    Mam prośbę: czy mogłabyś informować mnie o NR u Cb? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Z góry dziękuję,
    Magenta
    www.klaroline-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy