15 marca 2014

Sprostowanie. :)

Witajcie!

GIVE ME LOVE


Chciałabym sprostować temat o moim blogu. A mianowicie o czym on jest. :) Na początku miał być o Caroline, która jadąc na wakacje poznaje Klausa... Wiecie to bo dodałam z bodajże dwa czy trzy rozdziały. I ja, jak to Ja i moja wena natchnęło mnie na coś innego. A dokładniej mówiąc o akcji 4x13. Chciałam napisać to po swojemu i rozwinąć to na swoje opowiadanie. Niektórzy z was pewnie sądzą że pisze odcinkami. A TAK NIE JEST! Zaczęłam pisać o akcji (na początku słowo w słowo) a później powiedzmy że wykoleiłam to i poprowadziłam na własne tory. Takie było założenie od początku. Śmierć Caroline miała być tak jak w serialu, a potem Ja miałam to przekształcić w opowiadanie i tak robię. A w tytule zaznaczam że jest to "4x13" By ci, którzy czytali to pierwsze opowiadanie nie pomylili się z tym czym dodaje ostatnio :) Mam nadzieję że zrozumieliście moje bazgroły. Pamiętajcie o 5 KOMENTARZACH pod 4 rozdziałem! :D







 .......................................................................................................................................................











 




2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie na NR:)
    Czekam na Twoją opinię ;)
    Magenta
    klaroline-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy